Opći uvjeti i odredbe Kuverte.hr

Opći uvjeti i odredbe Kuverte.hr

članak 1 - Definicije


U ovim uvjetima i odredbama sljedeći pojmovi imaju sljedeća značenja::

  1. Dodatni ugovor: ugovor kojim potrošač kupuje proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge u skladu s ugovorom o kupnji na daljinu te poduzetnik ili treća strana dostavljaju potrošaču te proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge na temelju dogovora te treće strane i poduzetnika;
  2. Razdoblje razmatranja: razdoblje tijekom kojega potrošač može iskoristiti svoje pravo na odustajanje;
  3. Potrošač: fizička osoba koja ne djeluje u svrhe povezane s vlastitim komercijalnim, trgovačkim, obrtničkim ili stručnim aktivnostima;
  4. Dan: kalendarski dan;
  5. Digitalni sadržaj: podaci koji nastanu i dostavljaju se u digitalnom obliku;
  6. Ugovor o izvršenju koji se nastavlja: ugovor koji služi za isporuku proizvoda, usluga i/ili digitalnog sadržaja u danom razdoblju;
  7. Održivi nosač podataka: sva sredstva, uključujući e-poštu, koja potrošaču ili poduzetniku omogućuju pohranu informacija koje su mu osobno upućene na način koji omogućuje buduće konzultacije i upotrebu tijekom razdoblja koje je u skladu sa svrhom za koju su informacije namijenjene i koji omogućuje nepromijenjenu reprodukciju pohranjenih informacija
  8. Pravo na odustajanje: mogućnost potrošača da ne produlji ugovor o kupnji na daljinu tijekom razdoblja razmatranja;
  9. Poduzetnik: fizička ili pravna osoba koja potrošaču na daljinu nudi proizvode, digitalni sadržaj (i pristup njemu) i/ili usluge;
  10. Ugovor o kupnji na daljinu: ugovor sklopljen između poduzetnika i potrošača u sklopu organiziranog sustava prodaje proizvoda, digitalnog sadržaja i/ili usluga na daljinu, pri čemu se ekskluzivno ili dodatno upotrebljava jedna tehnologije ili više tehnologija daljinskog komuniciranja do zaključenja ugovora;
  11. Standardni obrazac za odustajanje: Europski standardni obrazac za odustajanje uključen u Dodatak 1.;
  12. Tehnologija za daljinsku komunikaciju: sredstvo koje se upotrebljava za sklapanje ugovora, a da potrošač i poduzetnik pritom ne moraju biti zajedno na istom mjestu u isto vrijeme.

članak 2 - Identitet poduzetnika


Naziv poduzetnika:
Koro PackVision B.V. / Kuverte.hr
Poslovna adresa:
Beverwaardseweg 101, 3077 GK Rotterdam, Nizozemska
Adresa za posjet:
Beverwaardseweg 101, 3077 GK Rotterdam, Nizozemska
Telefonski broj:
01 5790 055 Radno vrijeme: ponedjeljak
Adresa e-pošte:
info@Kuverte.hr
Broj u Gospodarskoj komori:
NL820106951B01
PDV identifikacijski broj:
24447047

članak 3 - Primjenjivost


  1. Ovi Opći uvjeti i odredbe primjenjuju se na sve ponude poduzetnika te na sve ugovore o kupnji na daljinu koje sklope poduzetnik i potrošač.
  2. Prije sklapanja ugovora o kupnji na daljinu poduzetnik treba čim prije besplatno učiniti dostupnim tekst ovih Općih uvjeta i odredbi. Ako to nije razumno moguće, poduzetnik treba naznačiti kako se mogu pročitati Opći uvjeti i odredbe te da će ih, na zahtjev, besplatno poslati potrošaču prije sklapanja ugovora o kupnji na daljinu.
  3. Ako se ugovor o kupnji na daljinu sklapa elektroničkim putem, tekst Općih uvjeta i odredbi također se, odstupajući od prethodnog stavka i prije sklapanja ugovora o kupnji na daljinu, potrošaču može poslati elektronički na način koji potrošaču omogućuje da ih jednostavno pohrani na dugotrajnom nosaču podataka. Ako to nije razumno moguće, bit će točno navedeno gdje se Opći uvjeti i odredbe mogu elektronički pročitati te će prije sklapanja ugovora o kupnji na daljinu, na zahtjev potrošača, biti besplatno poslani ili elektroničkim putem ili drugačije; 4. Ako se, uz Opće uvjete i odredbe, primjenjuju posebni uvjeti za neki proizvod ili uslugu, jednako se primjenjuju drugi i treći stavak. U slučaju kontradiktornih uvjeta i odredbi, potrošač se uvijek može pozvati na primjenjivu odredbu koja mu najviše ide u prilog.

članak 4 - Ponuda


  1. Ako je ponuda ograničenog trajanja ili ako se primjenjuju određeni uvjeti, to je potrebno izričito navesti u ponudi.
  2. Ponuda sadržava potpun i točan opis ponuđenih proizvoda, digitalnog sadržaja i/ili usluga. Opis treba biti odgovarajuće detaljan kako bi potrošaču omogućio da primjereno procijeni proizvode, usluge i/ili digitalni sadržaj. Ako se poduzetnik služi slikama, riječ je o točnim slikama proizvoda i/ili usluga koje se pružaju. Očigledne greške ili propusti u ponudi ne obvezuju poduzetnika.
  3. Sve ponude sadržavaju informacije koje potrošaču jasno naznačuju koja su prava i obveze povezani s prihvaćanjem ponude.

članak 5 - Ugovor


  1. U skladu s odredbama 4. stavka, ugovor postaje valjan kada potrošač prihvati ponudu i ispuni utvrđene uvjete i odredbe.
  2. Ako je potrošač ponudu prihvatio elektroničkim putem, poduzetnik će elektroničkim putem odmah potvrditi primitak potvrde prihvaćanja ponude. Potrošač može raskinuti sporazum sve dok se ne potvrdi primitak navedenog prihvaćanja ponude.
  3. Ako je ugovor sklopljen elektronički, poduzetnik će poduzeti odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere sigurnosti za elektronički prijenos podataka te će osigurati sigurno internetsko okruženje. Ako potrošač može plaćati elektronički, poduzetnik će osigurati odgovarajuće mjere sigurnosti.
  4. Poduzetnik može, u zakonskim okvirima, prikupljati informacije o sposobnosti potrošača da ispuni svoje obveze plaćanja te sve činjenice i čimbenike koji su važni za odgovorno sklapanje ugovora o kupnji na daljinu. Ako, djelujući na temelju rezultata te istrage, poduzetnik ima čvrste razloge za nesklapanje ugovora, ima zakonsko pravo odbiti narudžbu ili zahtjev navodeći te razloge ili može priložiti posebne uvjete za provedbu ugovora.
  5. Prije dostave proizvoda, poduzetnik treba poslati sljedeće informacije uz proizvod, uslugu ili digitalni sadržaj u pisanom obliku ili na način na koji potrošač te informacije može spremiti na dostupan način na dugotrajnom nosaču podataka: a. adresu za posjet poduzetnikovu poslovnu nastanu gdje potrošač može riješiti sve pritužbe; b. uvjete pod kojima i način na koji potrošač može ostvariti pravo na odustajanje ili, ako je to slučaj, jasne informacije o njegovu izuzeću od prava na odustajanje; c. informacije koje su u skladu s postojećim uslugama i jamstvima nakon prodaje; d. cijene, uključujući sve poreze na proizvod, uslugu ili digitalni sadržaj, troškove dostave i način plaćanja, gdje je to primjenjivo, dostavu ili provedbu ugovora o kupnji na daljinu ; e. zahtjeve za otkazivanje ugovora ako je trajanje ugovora dulje od jedne godine ili ako je sklopljen na neograničeno vrijeme; f. standardni obrazac za odustajanje ako potrošač ima pravo odustati. 6. Ako je riječ o ugovoru o izvršenju koji se nastavlja, odredba iz prethodnog stavka primjenjuje se samo na prvu dostavu.

članak 6 - Pravo na odustajanje Kad je riječ o proizvodima:


  1. Potrošač može raskinuti ugovor o kupoprodaji za određeni proizvod, a da pritom nije dužan navesti razloge, u razdoblju razmatranja od najmanje 14 dana. Poduzetnik može od potrošača zatražiti da navede razlog odustajanja, ali ga ne može prisiliti da ga otkrije.
  2. Razdoblje razmišljanja navedeno u 1. podstavku počinje na dan kada potrošač ili treća strana koju on unaprijed imenuje i koja nije dostavljač, primi proizvod, ili a. ako je potrošač u istoj narudžbi naručio nekoliko proizvoda: dan kada potrošač ili treća strana koju on imenuje prime zadnji proizvod. Poduzetnik može odbiti narudžbu od nekoliko proizvoda s različitim datumima dostave, pod uvjetom da o tome jasno obavijesti potrošača prije obrade narudžbe. b. u slučaju ako se dostava proizvoda sastoji od nekoliko serija ili dijelova: dan kada potrošač ili treća strana koju on imenuje prime zadnju seriju ili zadnji dio. c. u slučaju ugovora o redovitoj dostavi proizvoda tijekom određenog razdoblja: dan kada potrošač ili treća strana koju on imenuje prime prvi proizvod. U slučaju usluga i digitalnog sadržaja koje ne dostavlja na fizičkom nosaču:
  3. Potrošač može raskinuti ugovor o uslugama ili ugovor o dostavi digitalnog sadržaja koji se ne dostavlja na fizičkom nosaču, a da pritom nije dužan navesti razloge, tijekom najmanje 14 dana. Poduzetnik može od potrošača zatražiti da navede razlog(e) odustajanja, ali ga ne može prisiliti da ih otkrije.
  4. Razdoblje razmatranja navedeno u 3. članku započinje dan nakon sklapanja ugovora. Produljeno razdoblje razmatranja za proizvode, usluge i digitalni sadržaj koji nisu dostavljeni na fizičkom nosaču u slučaju da nisu dane informacije o pravu na odustajanje:
  5. Ako poduzetnik potrošaču nije pružio zakonski potrebne informacije o pravu na odustajanje ili ako nije dostavio standardni obrazac za odustajanje, razdoblje razmatranja istječe 12 mjeseci nakon završetka izvornog razdoblja razmatranja, a u skladu s razdobljem razmatranja određenim u prethodnom podstavku ovog članka.
  6. Ako je poduzetnik potrošaču pružio informacije navedene u prethodnome članku u roku od 12 mjeseci nakon dana kad je počelo izvorno razdoblje razmatranja, razdoblje razmatranja istječe 14 dana od dana kada je potrošač primio informacije.

članak 7 - Obveze potrošača tijekom razdoblja razmatranja


  1. Tijekom ovog razdoblja potrošač će pozorno rukovati s proizvodom i pakiranjem. Potrošač će proizvod otpakirati ili upotrebljavati samo u mjeri koja je potrebna za utvrđivanje prirode, značajki i učinka proizvoda. Najvažnije načelo jest da potrošač proizvodom može rukovati i pregledavati ga samo na način na koji je dozvoljeno proizvodom rukovati u trgovini.
  2. Potrošač je odgovoran samo za smanjenje u vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom koje je prešlo granicu dozvoljenu u 1. podstavku.
  3. Potrošač nije odgovoran za smanjenje u vrijednosti proizvoda ako mu poduzetnik prije sklapanja ugovora nije dostavio sve pravne informacije o pravu na odustajanje.

članak 8 - Provedba potrošačeva prava na odustajanje i troškovi


  1. Ako potrošač iskoristi svoje pravo na odustajanje, o tome jednoznačno obavještava poduzetnika standardnim obrascem za odustajanje tijekom razdoblja razmatranja.
  2. Potrošač vraća proizvod ili ga dostavlja poduzetniku (njegovu ovlaštenu zastupniku) čim prije, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana nakon obavijesti spomenute u 1. podstavku. To nije potrebno učiniti ako se sam poduzetnik ponudi pokupiti proizvod. Potrošač se u svakom slučaju pridržava razdoblja povrata proizvoda ako proizvod vrati prije isteka razdoblja razmišljanja.
  3. Potrošač vraća proizvod zajedno sa svim dostavljenim dodacima i, ako je to razumno moguće, u izvornom stanju i pakiranju te u skladu s razumnim i jasnim uputama koje mu je dao poduzetnik.
  4. Potrošač snosi rizik i teret dokaza za točno i pravodobno iskorištavanje prava na odustajanje.
  5. Potrošač snosi izravne troškove vraćanja proizvoda. Ako poduzetnik nije obavijestio potrošača da mora snositi te troškove ili ako je poduzetnik istaknuo da će sam snositi te troškove, potrošač ne treba plaćati trošak vraćanja proizvoda.
  6. Ako potrošač odustane nakon što je najprije izričito zatražio da se izvođenje usluge ili isporuka plina, vode ili struje, koji nisu bili spremni za prodaju, ne pokreće u ograničenom opsegu ili danoj količini tijekom razdoblja razmišljanja, potrošač poduzetniku plaća iznos koji je jednak dijelu obveze koja je već izvršena u vrijeme odustajanja u usporedbi s potpunim pridržavanjem obveze.
  7. Potrošač ne snosi troškove provedbe usluge opskrbe vodom, plinom ili strujom koji nisu bili spremni za prodaju u ograničenom opsegu ili količini, ili za opskrbu okružnog grijanja ako a. poduzetnik potrošaču nije naveo zakonski obvezne informacije o pravu na odustajanje, naknadi troškova u slučaju odustajanja ili o standardnom obrascu za odustajanje, ili b. ako potrošač nije izričito zatražio da izvođenje usluga ili opskrba plinom, vodom ili strujom ili okružno grijanje započnu tijekom razdoblja razmatranja.
  8. Potrošač ne snosi nikakav trošak za potpunu ili djelomičnu dostavu digitalnog sadržaja koji nije pohranjen na fizičkom nosaču ako a. prije dostave nije izričito pristao na to da se ugovor počne izvršavati prije završetka razdoblja razmatranja; b. nije prihvatio gubitak svojeg prava na povlačenje pri davanju pristanka; ili c. poduzetnik nije potvrdio potrošačevu izjavu.
  9. Ako se potrošač pozove na pravo na odustajanje, zakonski prestaju važiti svi dodatni ugovori.

članak 9 - Obveze poduzetnika u slučaju odustajanja


  1. Ako poduzetnik omogući slanje obavijesti o odustajanju elektroničkim putem, odmah treba poslati potvrdu o primitku.
  2. Poduzetnik nadoknađuje sva plaćanja potrošača, uključujući troškove dostave koje potrošač može obračunati za vraćene proizvode. To čini čim prije, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ga je potrošač obavijestio o odustajanju. Osim ako poduzetnik ne ponudi mogućnost da sam pokupi proizvod, može čekati s plaćanjem sve dok ne zaprimi proizvod ili dok potrošač ne dokaže da je vratio proizvod, što god od toga bude prije.
  3. Poduzetnik upotrebljava jednak način plaćanja koji je upotrijebio potrošač, osim ako potrošač pristane na drugi način plaćanja. Nadoknada troškova za potrošača je besplatna. 4. Ako je potrošač izabrao skuplji način dostave umjesto najjeftinije standardne dostave, poduzetnik ne treba nadoknaditi dodatne troškove skupljeg načina slanja.

članak 10 - Isključivanje prava na odustajanje


Poduzetnik može isključiti pravo na odustajanje za sljedeće proizvode i usluge, ali samo ako je poduzetnik o tome jasno informirao pri izradi ponude ili u bilo kojem trenutku prije sklapanja ugovora:

  1. Proizvodi ili usluge s cijenom koja podliježe fluktuacijama na financijskom tržištu, a na koje poduzetnik ne može utjecati i do kojih može doći tijekom razdoblja odustajanja;
  2. Ugovori koji su sklopljeni tijekom javne aukcije. Javna aukcija definira se kao metoda prodaje u kojoj poduzetnik nudi proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge potrošaču koji je osobno prisutan ili koji ima mogućnost biti osobno prisutan na aukciji po smjernicama voditelja aukcije i u kojoj je uspješni ponuditelj dužan kupiti proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge.
  3. Ugovori o pružanju usluga, nakon izvođenje potpune usluge, ali samo ako a. je izvođenje započelo uz izričiti prethodni pristanak potrošača; i b. ako je potrošač izjavio da će svoje pravo na odustajanje izgubiti čim poduzetnik u potpunosti izvrši ugovor.
  4. Ugovori o pružanju usluga koji omogućuju smještaj kada je dato određeno razdoblje provedbe te za druge svrhe, osim stanovanja, prijevoza robe, usluge najma automobila i cateringa;
  5. Ugovori povezani s aktivnostima u slobodno vrijeme, kada je određeni datum ili razdoblje provedbe utvrđeno ugovorom;
  6. Proizvodi proizvedeni u skladu sa specifikacijama potrošača koji nisu prethodno izrađeni i koji se proizvode na temelju pojedinačnog izbora ili odluke potrošača ili koji su namijenjeni u određenu svrhu;
  7. Potrošni proizvodi ili proizvodi ograničenog trajanja.
  8. Zapakirani proizvodi koji zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nisu prihvatljivi za vraćanje te čije je pakiranje otvoreno;
  9. Proizvodi koji su zbog svoje prirode nepovratno pomiješani s drugim proizvodima;
  10. Alkoholna pića čija je cijena dogovorena pri sklapanju ugovora, ali koji mogu biti dostavljeni tek nakon 30 dana te čija stvarna vrijednost ovisi o fluktuacijama na tržištu na koje poduzetnik ne može utjecati.
  11. Zapakirane audiosnimke i videosnimke te računalni programi čije je pakiranje otvoreno nakon dostave;
  12. Novine, periodička izdanja ili časopisi, uz iznimku onih na pretplatu;
  13. Dostava digitalnog sadržaja osim na fizičkom nosaču, ali samo ako: a. provedba je započela uz izričit prethodni pristanak potrošača; b. potrošač je naveo da će time izgubiti svoje pravo na odustajanje.

članak 11 - Cijena


  1. Cijene pruženih proizvoda i/ili usluga neće rasti tijekom razdoblja valjanosti utvrđenog u ponudi, što podliježe promjenama cijene zbog promjena u stopama PDV-a.
  2. Suprotno prethodnom stavku, poduzetnik može po promjenjivim cijenama nuditi proizvode ili usluge čije cijene podliježu promjenama na financijskom tržištu koje su izvan kontrole poduzetnika. U ponudi će biti navedeno da je moguće da podliježe promjenama, kao i činjenica da su sve naznačene cijene ciljne cijene.
  3. Povećanja cijena u roku od tri mjeseca nakon sklapanja ugovora dozvoljena su samo ako su rezultat novog zakonodavstva.
  4. Povećanja cijena nakon što isteknu tri mjeseca od sklapanja ugovora dozvoljena su samo ako ih je poduzetnik naveo i a. ako su rezultat pravnih propisa ili odredbi, ili b. ako potrošač ima ovlast otkazati ugovor prije dana kada povećanje cijena stupa na snagu.
  5. Sve cijene naznačene pri pružanju proizvoda i usluga uključuju PDV.

članak 12 - Izvršenje ugovora i dodatno jamstvo


  1. Poduzetnik jamči da su proizvodi i/ili usluge u skladu s ugovorom, specifikacijama navedenima u ponudi, razumnim zahtjevima iskoristivosti i/ili pouzdanosti te s postojećim zakonskim odredbama i/ili vladinim propisima na dan sklapanja ugovora. Ako je tako dogovoreno, poduzetnik također jamči da je proizvod primjeren i za ostalo osim uobičajene upotrebe.
  2. Dodatno jamstvo, koje nude poduzetnik, njegov dobavljač, proizvođač ili uvoznik, nikada neće utjecati na prava i potraživanja koja potrošač može zatražiti od poduzetnika ako se poduzetnik ne pridržava svojih obveza ili ako nije ispunio svoj dio ugovora.
  3. „Dodatnim jamstvom” smatra se svaka obveza poduzetnika, njegova dobavljača, uvoznika ili proizvođača kojom se potrošaču dodjeljuju dodatna prava ili potraživanja koja nadilaze ono na što zakonski mora u slučaju da se ne pridržava svojeg dijela ugovora.

članak 13 - Dostava i izvršenje


  1. Poduzetnik s najvećom mogućom pozornošću i skrbi prima rezervacije narudžbi i izvršava narudžbe proizvoda kao i kad procjenjuje zahtjeve za pružanje usluga.
  2. Mjesto dostave jest adresa koju potrošač navede poduzetniku.
  3. Uz primjereno pridržavanje odredbi članka 4. ovih Općih uvjeta i odredbi, poduzetnik izvršava prihvaćene narudžbe primjerenom brzinom, najkasnije u roku od 30 dana, osim ako nije dogovoreno drugo razdoblje za dostavu. Ako dostava kasni ili ako se narudžba ne može popuniti ili se može popuniti samo djelomično, potrošača o tome treba informirati u roku od jednog mjeseca od naručivanja. U takvim slučajevima potrošač ima pravo besplatno otkazati ugovor.
  4. Nakon otkazivanja ugovora koje je u skladu s prethodnim stavkom, poduzetnik bez odgađanja vraća uplatu koju je izvršio potrošač najkasnije u roku od 30 dana od otkazivanja.
  5. Rizik od gubitka i/ili oštećivanja proizvoda snosit će poduzetnik do trenutka dostave potrošaču ili unaprijed imenovan zastupnik o kojemu je potrošač obaviješten, osim ako izričito nije dogovoreno drugačije.

članak 14 - Ugovor o izvršenju koji se nastavlja: trajanje, raskid i obnova Raskid


  1. Potrošač u svakom trenutku može raskinuti ugovor sklopljen na neodređeno, a koji obuhvaća redovitu dostavu proizvoda (uključujući struju) ili usluga, uz primjereno pridržavanje pravilima raskida i uz otkazni rok ne dulji od jednog mjeseca.
  2. Potrošač u svakom trenutku može raskinuti ugovor sklopljen na određeno, a koji obuhvaća redovitu dostavu proizvoda (uključujući struju) ili usluga na kraju određenoga razdoblja, uz primjereno pridržavanje pravilima raskida i uz otkazni rok ne dulji od jednog mjeseca.
  3. Potrošač ugovore navedene u prethodnim stavcima može otkazati: - u svakom trenutku, bez ograničenja raskida u određenom trenutku ili u određenom razdoblju; - barem na jednak način na koji ih je sklopio; - u svakom trenutku, uz jednaku obavijest kakvu je poduzetnik složio za sebe. Produljenje
  4. Ugovor sklopljen na određeno razdoblje, a koje obuhvaća redovitu dostavu proizvoda (uključujući struju) ili usluga ne može se automatski produljiti ili obnoviti na fiksno razdoblje.
  5. Ne dovodeći u pitanje prethodni stavak, ugovor na određeno vrijeme, koji obuhvaća redovitu dostavu dnevnih novina, novina, tjednih novina i časopisa, može se prešutno produljiti na određeno razdoblje od najviše tri mjeseca ako potrošač može raskinuti taj produljeni ugovor prema kraju produljenog roka, uz otkazni rok od najviše jednog mjeseca.
  6. Ugovor sklopljen na određeno razdoblje i koji obuhvaća redovitu dostavu proizvoda ili usluga može se prešutno produljiti na neodređeno razdoblje ako ga potrošač može otkazati u bilo kojem trenutku, uz otkazni rok od jednog mjeseca. Otkazni rok iznosi najviše tri mjeseca u slučaju kad je ugovor o dostavi dnevnih novina, novina te tjednih novina i časopisa koja se odvija redovito, ali manje od jednom mjesečno.
  7. Ugovor ograničenog trajanja o redovitoj dostavi primjeraka dnevnih novina, novina, tjednih novina i časopisa tijekom probnog roka (probna ili uvodna pretplata) ne obnavlja se prešutno te automatski završava nakon probnog ili uvodnog razdoblja. Trajanje
  8. ko ugovor traje dulje od jedne godine, potrošač ga može raskinuti u bilo kojem trenutku nakon jedne godine, uz otkazni rok od najviše jednog mjeseca, osim ako se zbog razumnosti i pravednosti ugovor ne raskine prije kraja dogovorenog roka

članak 15 - Plaćanje


  1. Osim ako je drugačije navedeno u ugovoru ili dodatnim uvjetima, iznosi koje će potrošač plaćati moraju se podmiriti u roku od 14 dana nakon razdoblja razmatranja ili, ako nema razdoblja razmatranja, u roku od 14 dana od sklapanja ugovora. U slučaju ugovora za pružanje usluge, to razdoblje počinje na dan kada potrošač primi potvrdu ugovora.
  2. Ako je dogovoreno plaćanje unaprijed, potrošač ne može tražiti nikakva prava u vezi s izvršenjem narudžbe u pitanju ili usluge(a) u pitanju prije nego što izvrši dogovoreno plaćanje unaprijed.
  3. Potrošač je dužan bez odlaganja obavijestiti poduzetnika o mogućim netočnostima u danim ili navedenim podacima za plaćanje.
  4. Ako potrošač ne podmiri svoju obvezu ili svoje obveze plaćanja na vrijeme i ako mu poduzetnik ukaže na kašnjenje uplate te potrošaču dozvoli rok od 14 dana za izvršenje obveza plaćanja, potrošač će platiti zatezne kamate na dospjeli iznos, a poduzetnik ima pravo zaračunati potrošaču sve dodatne izvanredne troškove plaćanja. Ti izvanredni troškovi plaćanja mogu iznositi najviše 15 % dospjelih iznosa do 2 500 EUR, 10 % za sljedećih 2 500 EUR i 5 % za sljedećih 5 000 EUR, uz minimalni iznos od 40 EUR. Poduzetnik može odstupiti od prethodno navedenih iznosa i postotaka u korist potrošača.

članak 16 - Postupak rješavanja prigovora


  1. Poduzetnik ima postupak rješavanja prigovora o kojem je dostatno izvijestio te će prigovore rješavati u skladu s tim postupkom rješavanja prigovora.
  2. Prigovori o izvršenju ugovora podnose se poduzetniku detaljno i jasno objašnjeni u razumnom roku nakon što potrošač otkrije nedostatke
  3. Na prigovore podnesene poduzetniku odgovara se u roku od 14 dana nakon datuma primitka. Ako se može predvidjeti da će rješavanje prigovora trajati dulje, poduzetnik odgovara u roku od 14 dana slanjem potvrde o primitku i naznačujući kada potrošač može očekivati detaljniji odgovor.

članak 17 - Dodatne odredbe ili odstupanja


Dodatne odredbe i/ili odstupanja od ovih Općih uvjeta i odredbi ne bi trebale ići na štetu potrošača te moraju biti u pisanom obliku ili zapisane na način da ih potrošač može pohraniti na dostupan način na dugotrajnom nosaču podataka.

Kliknite ovdje ako opće uvjete želite ispisati i/ili ih spremiti kao PDF datoteku.